2015 йилнинг илк чораги бўйича Beeline алоқа операторининг Ўзбекистондаги тушуми 167 млн долларни ташкил қилди. Бу кўрсаткич 2014 йилнинг шу даврига нисбатан 2,45 фоиз кўпроқни ташкил қилди. Бу ҳақда Vimpelcom Ltd компанияси хабар берди.

Компания маълумотларига кўра, операторнинг 2015 йилнинг январь-март ойидаги мобиль хизматлар сегментидаги тушуми 3,1 фоизга ошиб, 166 млн долларни, фиксирланган хизматлар сегментидаги тушуми эса 1 млн доллардан кўпроқни ташкил қилган. Бу кўрсаткич 2014 йилнинг шу даврида 2 млн долларни ташкил қилган эди.

2015 йилнинг биринчи чорагида компаниянинг маълумотлар узатиш хизматидан олган тушуми 34,3 млн долларни ташкил қилган ва ўтган йилнинг шу даврига нисбатан 12,83 фоизга ошган.

Шу давр мобайнида компаниянинг EBITDA кўрсаткичи (асосий воситаларнинг эскириши, номоддий активларнинг амортизацияси ва активларнинг қадрсизланиши билан боғлиқ зиёнларни ҳисобдан чиқаришгача бўлган операцион даромад) 105 млн долларни ташкил қилган. Операцияларнинг маржиналлиги 1,7 фоизга камайиб, 62,7 фоизни ташкил қилган.

2015 йилнинг биринчи чорагига кўра, Beeline нинг мижозлари сони 2014 йилдаги каби 10,4 млн кишини ташкил қилган. Шу билан бирга мижозлар сони йил бошига нисбатан 1,98 фоизга камайган. Йил бошида бу кўрсаткич 10,6 млн ни ташкил қилган эди.

Мобиль алоқанинг бир мижозига бир ойда тўғри келадиган ўртача ҳисоб (ARPU кўрсаткичи) 2014 йилнинг 1-чорагидаги 5,1 фоиздан 2015 йилнинг 1-чорагидаги 5,2 фоизга ошган. MOU кўрсаткичи (бир ойда бир мижозга тўғри келадиган фойдаланилган дақиқалар ўртача миқдори) шу даврда 491 дақиқани ташкил қилган, 2014 йилнинг 1-чорагида бу кўрсаткич 465 дақиқани ташкил қилган эди.