Toyota яна бир бор дунёнинг энг қиммат автомобиль бренди деб топилди

Жаҳон 06 Октябрь 2015 2542

Япониянинг Toyota автомобиль маркаси кетма-кет 12- маротаба дунёнинг энг қиммат автомобиль бренди деб топилди. Умумий рўйхатда эса япон автомобиль ишлаб чиқарувчиси олтинчи ўринни банд қилди. Interbrand баҳосига кўра, мазкур марка қиймати 49,048 миллиард долларга тенг.

Ушбу рўйхатнинг иккинчи қаторида 37,212 млрд долларга баҳоланган BMW бренди жой олди. Дунёнинг энг қиммат брендлари рейтингида эса мазкур модел 11- бўлиб тилга олинди. Кучли ўнталикдан, шунингдек, 36,711 млрд деб топилган Mercedes-Benz (умумий рўйхатда 12- ўрин), 22,975 млрд деб топилган Honda (38-ўрин), 11,578 ва 11,293 млрд доллар турувчи Ford ҳамда Hyundai (38-39- ўринлар), Audi (10,328 млрд, 44-ўрин), Nissan (9,082 млрд, 49-ўрин) ва Porsche (8,055 млрд, 56-ўрин) жой олди.

Chevrolet бренди эса 5,133 млрд долларга баҳоланиб автомобиль маркалари рўйхатида 12, умумий рейтингда 85- бўлиб қайд этилди.
Interbrand умумий рейтингида биринчи ўринни 170,276 миллиард доллар турувчи Apple компанияси бренди эгаллади. Биринчи учталикдан Google (120,314 миллиард доллар) ва Coca-Cola (78,423 миллиард доллар) ҳам жой олди.

Кўпроқ янгиликлар