Россия саноат ва савдо вазирлиги иштирокида таъсис этилган сифат назорати ташкилоти – Роскачество ички бозордаги майонез маҳсулотларининг сифатини назоратдан ўтказиб, уларнинг 80 фоизи талабларга жавоб бермаслигини аниқлади. Бу ҳақда “Известия” нашри хабар бермоқда.

Айтилишича, Роскачество ички бозорда энг кўп сотиладиган 27 номдаги майонезни текширувдан ўтказган. Булар: Baisad, Billa, Globus, Fine Life, Heinz, Mr. Ricco, Rioba, “Букет”, “Вкуснотека”, “Гастроном”, “ЕЖК”, “Каждый день”, “Круглый год”, “Махеевъ”, “Мечта хозяйки”, “Миладора”, “Московский провансаль”, “Новосибирский”, “Оскар”, “Ряба”, “Сдобри”, “Селяночка”, “Скит”, “Слобода”, “То что надо”, “Тысяча озёр”, “Хабаровский”.

Маҳсулот ингредиентлар табиийлиги, нордонлик даражаси, эмульсияга чидамлилик, қуюқлик сингари параметрлар бўйича баҳоланди. 16 турдаги маҳсулот таркибида консервантлар топилди, нордонлик текширувидан 1та марка ўта олмади, шунингдек, 13 ишлаб чиқарувчи маҳсулотдаги ёғ даражасини туширгани аниқланди, бу эса техник регламентга мос келмайди ва истеъмолчилар ҳуқуқини бузади.

Талабларга фақат 5 марка жавоб бериши маълум қилинди. Булар: “Скит”, “Ряба”, “Слобода”, “Букет”, Mr. Ricco. Кейинроқ буларнинг сафига айни пайтда текширувдан ўтказилаётган “Новосибирский провансаль” майонези қўшилади.