Хитойнинг Xiaomi компанияси Q2 маҳсулоти «ақлли» қўл соатлари бозорида Apple'никидан устун келмоқда. Canalys компанияси тақдим этган маълумотга кўра, жорий йилнинг иккинчи чорагида унинг савдоси ўтган йилда кузатилган натижага нисбатан 8 фоизга ошган.

Xiaomi шу давр ичида 3,5 миллион дона, Американинг Fitbit бренди эса 3,3 миллион дона маҳсулотларни ўз эгаларига етказиб берган. Apple компанияси эса учинчи поғонани эгаллаб, 2,7 миллион дона «ақлли» соатларни сотган.

Шунингдек, Xiaomi жорий йилнинг иккинчи чорагида телефон бозорида ҳам сезиларли ўсишни кўрсатди. Компания PR менежемент Xiaomi келгуси йил 100 миллион дона телефон маҳсулотларини сотувга чиқаришини маълум қилган.