Light | 17:57 / 28.04.2017
31362
3 daqiqa o‘qiladi

Fotojamlanma: eng kuchli ta'sirga ega ijtimoiy reklamalar

Reklama — savdoning dvigateli bo‘lsa, ijtimoiy reklamalar hayotning rangini ko‘rsatib beruvchi vositadir. Bunday reklamalar inson tasavvurini o‘zgartirib yuboradi, to‘g‘ridan to‘g‘ri qalbiga ta'sir ko‘rsatadi.

E'tiboringizga eng kuchli mazmun-mohiyatga ega ijtimoiy reklamalarni taqdim etamiz.

Zo‘ravonlik hech qanaqasiga kechirilmaydi

Kashandalik — jonivorlarga nisbatan shafqatsizlikdir. Itlar yoki mushuklarda bu holatda saratonga chalinish ehtimoli ikki baravar yuqoridir.

Autizmga chalinganlar yuzingizdagi ifodani anglashlari, huddi notanish tilni tushunmaganingiz kabi juda qiyindir.

© ruflanz   

Siz ekranni o‘chirib qo‘yishingiz mumkin, ammo ular emas...

© ogilvy  

Tanos 12? Siz ijtimoiy tarmoqdagi profil ortida kim yashiringanini hech qachon bila olmaysiz.

Kamar shimni ushlab turish uchun chiqarilgan, bolalarni qo‘rqitish uchun emas.

© Republica   

Jim turishingiz bilan faqat va faqat o‘zingizga zarar yetkazasiz.

© bateschi   

Xavfsizlik kamarini taqmaslik — qo‘lda granata ushlab yurgandek gap.

© AmélieCO   

Tabiat barchasini xazm qila olmaydi.

© JWT   

Antibiotiklarni shunchaki qabul qilmang, bu sizga shirinlik emas.

© FP7/DXB   

Muhabbatning yetishmasligi uni juda qiynaydi. Doimiy haqoratlar va ota-onaning beparvoligi bolalarni yovvoiylashtiradi.

© Spark*   

Jonivorlar qayta ishlash qobiliyatiga ega emas. Iltimos, atrofni ifloslantirmang.

© Y&R   

Barcha narsani tabiiy deb bilish eng notabiiylikdir.

© unicef   

Ijtimoiy tarmoqlarda 2000 obunachi. Hayot tashvishlari haqida suhbatlashgani esa hech kim yo‘q.

Hayotda shunday vaziyatlar bo‘ladiki, unda terining rangi ahamiyatini yo‘qotadi.

© amnesty   

Iflosgarchilik halokatga olib boradi. Bir dona sigaretning filtri 500 litr dengiz suvini zaharlaydi.

© surfrider   

Ruldaligingda SMS yozma

© yr   

Tsirk afishasining teskari qismi

© yr   

Tabiatni vayron qilish — hayotni vayron qilishdir

© yr   

 

Mavzuga oid