12:40 / 09.01.2018
5838

Railway Media orqali ilg‘or reklama - taraqqiyot va yuksalish yo‘lidir

Foto: RailwayMedia

Ma'lumki, reklama — taraqqiyot dvigatelidir. Tovar va xizmatlarni ilgari surish vositalari haqida avvallari aksariyat insonlar to‘liq ma'lumotga ega bo‘lmagan. Shubhasiz, reklama sanoatning boshqa sohalari kabi rivojlanayotgan mamlakatlarning iqtisodi o‘sishiga ham salmoqli hissa qo‘shadi. O‘zbekiston ham bundan istisno emas.

Respublikamizda barcha mavjud ishlab chiqaruvchi va xizmat ko‘rsatuvchi korxonalarni qo‘llab-quvvatlash dasturi allaqachon sezilarli natijalarga erishdi — davlatning iqtisodiy vaziyati ancha yaxshilandi, ishlab chiqarish, sanoatning turli sohalari va boshqa ko‘plab kompaniyalar paydo bo‘ldi va ularning barchasi omma e'tiboriga tushishni istaydi.

Foto: RailwayMedia
Foto: RailwayMedia

Kompaniya uchun samara beradigan reklamaning joylashtiriladigan o‘rnini tanlash ba'zida oson kechmaydi: bozor tahlilini amalga oshirish kerak, kompaniyaning maqsadli auditoriyasini aniqlash lozim va reklama berish usulini hal etish darkor (savdo, imijli, mahalliy yoki ijtimoiy), qolaversa, poytaxtda reklama maydonlarini tanlash imkoniyati bugungi kunda juda keng.

Birgina shahar doirasidan chiqib, deyarli barcha auditoriyani egallab olish kerak bo‘lsa-chi? Imkonsizmi? Bu juda oson! RailwayMedia reklama agentligi o‘z chegaralarini qanday kengaytirishni biladi.

Milliy temir yo‘l kompaniyamizning rasmiy reklama agentligi hisoblanuvchi RailwayMedia — bu respublika temir yo‘l tarmog‘ining barcha reklama maydonlarini boshqarish imkoniyatiga ega tashkilotdir — poyezdlar salonidagi videoreklamalar, plakatlar, laytbokslar, vokzal hududi va temir yo‘l kassalaridagi monitorlar va hokazo. Jumladan, O‘zbekistonning barcha vokzallari va poyezdlarida!

Foto: RailwayMedia
Foto: RailwayMedia
Foto: RailwayMedia

Rasmiy statistik ma'lumotlarga ko‘ra, «O‘zbekiston temir yo‘llari» AJ 2017 yilning dastlabki olti oyi davomida 10,9 million yo‘lovchi tashigan. Shuni alohida qayd etish lozimki, 85 foiz yo‘lovchilar — savdoni amalga oshirish qobiliyatidagi odamlardir (30—50 yosh), ularning orasida ko‘plab xorijlik fuqarolar ham mavjud. Ushbu yo‘lovchilarning poyezddagi safari bir necha soatdan bir necha sutkani tashkil etadi. Bu vaqt davomida reklama xabari sempling yoki ochiluvchi eshikdagi tartibli stiker bo‘ladimi — yo‘lovchi u bilan bir necha bor tanishib chiqadi. Bu esa o‘z navbatida butun O‘zbekiston bo‘ylab reklama xabarlarini tarqatishga qodir juda nozik, ijtimoiy faol auditoriyani o‘zaro bog‘laydi.

Transportlardagi reklama marketologlar uchun o‘z mahsulotlarini, reklama xabarlarini va iste'molchilarga taqdim qilayotgan xizmatlar haqida ma'lumotlarni yetkazishning optimal usuli. Yo‘lovchi bir manzildan boshqa manzilga harakatlanayotgan payti poyezdlardagi reklama turli yangiliklardan xabardor qilib, uning qimmatli vaqtini mazmundor o‘tkazishga qodir.

RailwayMedia — investitsiyalarning yuqori daromadliligi bilan reklama maydonini kafolatli tanlash.

Foto: RailwayMedia
Foto: RailwayMedia

O‘z brendingizni e'tiborli, esda qolarli va to‘g‘ri ma'noda keng ko‘lamli darajada osonlashtiring. Bunda reklamani shunchaki «ishlaydigan» joyga — iste'molchining qarshisiga joylashtirish kerak.

RailwayMedia — zamonaviy ishbilarmonlar tanlovi!

Murojaat uchun telefon: +998(90) 357 – 57 - 00

Reklama huquqi asosida

Top