Ferrari илк марта дунёнинг энг қиммат брендлари рўйхатидан жой олди
Interbrand компанияси дунёнинг энг қиммат брендлари юзталигини тузди. 2017 йилда рўйхатдан Ferrari ҳам илк бор ўрин олди. Мутахассислар ҳисоб-китобларига кўра, италян автомобиль маркасининг қиймати 4,876 млрд долларни ташкил қилади ва бу унга рўйхатдан 88-ўринни олишга имкон берди.
Interbrand маълумотларига кўра, энг қиммат автомобиль бренди Toyota бўлиб, япон бренди рўйхатда 6-ўринни эгаллаган. Унинг қиймати 50,291 млрд долларни ташкил қилиб, ўтган йилга нисбатан 6 фоизга арзонлашган.
Дунёнинг энг қиммат бренди эса мана 5 йилдирки Apple бўлиб келмоқда. Бу бренд 184,154 млрд долларга баҳоланган. Рўйхатдан ўрин олган 5 та етакчи автомобиль бренди – Toyota, Mercedes-Benz, BMW, Honda ва Ford’нинг умумий қиймати Apple’никидан арзонроқ бўлмоқда.
Қуйида рўйхатдан ўрин олган автомобиль брендлари рўйхати берилган.
2016 йилги Interbrand рўйхатида янги автомобиль бренди Tesla бўлганди. У ўтган йилги рўйхатда охирги – 100-ўринни эгаллаганди. 2017 йилда эса бу бренд қиймати ўзгаришсиз қолганига қарамасдан, 2 поғонага юқорилаган.
Мавзуга оид
15:21 / 14.11.2024
Михаэл Шумахернинг сўнгги Ferrari автомобили кимошди савдосига қўйилди
16:57 / 03.10.2024
АҚШда AirPods қулоқчинлари ўғирланган Ferrari’ни топишга ёрдам берди
16:41 / 31.08.2024
Роллс ва Ройснинг номи берилган бренд – қўлда йиғиладиган қимматбаҳо автомобил тарихи
09:00 / 17.08.2024