GM Uzbekistan tumanga qarshi faralarni oxirigacha yetkazib bermagani ma'lum bo‘ldi, kompaniya izoh berdi

O‘zbekiston Monopoliyaga qarshi kurashish qo‘mitasi GM Uzbekistan tomonidan 2018 yilda sotilgan 6,5 mingdan ortiq Nexia-3 (2-pozitsiya) avtomobillari komplektatsiyasida tumanga qarshi old faralar oxirigacha yetkazib berilmaganini aniqladi. Bu haqda qo‘mita matbuot xizmati xabar bermoqda.
Qo‘mita talabi bilan, avtomobil ishlab chiqaruvchi avval sotilgan 6 mingtadan ortiq avtomobillar komplektatsiyasidagi faralarni yetkazib bergan va iste'molchilarga 2,5 milliard so‘mdan ziyodni zararni qoplagan.
Qo‘mita o‘tgan yili sotib olingan Nexia-3 (2-pozitsiya) egalarini avtomobilda tumanga qarshi old faralar bo‘lmagan taqdirda GM Uzbekistan’ga yoki Monopoliyaga qarshi kurashish qo‘mitasiga murojaat qilishga chaqirdi: (78) 144-77-77, (78) 147-14-14, (71) 241-76-17.
GM Uzbekistan Monopoliyaga qarshi kurashish qo‘mitasining faralarsiz yetkazib berilgan Nexia-3 avtomobillari haqidagi xabari yuzasidan ma'lumot berdi.
«Bugun ayrim ommaviy axborot vositalarida O‘zbekiston Respublikasi Monopoliyaga qarshi kurashish qo‘mitasi tomonidan GM Uzbekistan avtomobillarining tumanga qarshi faralarsiz yetkazib berilganligi holatlari aniqlanganligi bo‘yicha xabar e'lon qilindi. Avtomobillarning tumanga qarshi faralarsiz xaridorlarga yetkazilish holatlari mazkur butlovchi qismning yetkazib berilishida kechikish yuzaga kelganligi sababli xaridorlarni ogohlantirgan va ular bilan kelishilgan holda amalga oshirilgan. Avtomobillarni egalariga o‘z vaqtida yetkazib berish maqsadida kompaniya ularni vaqtincha tumanga qarshi faralarsiz, keyinchalik o‘rnatib berish sharti bilan qaror qabul qilgan. Tumanga qarshi faralarning Monopoliyaga qarshi kurashish qo‘mitasining talabi bilan qo‘yib berilganligi haqiqatga to‘g‘ri kelmaydi, sababi avtomobillarga mazkur butlovchi qismlarni o‘rnatib berish GM Uzbekistan kompaniyasi tomonidan doimiy nazoratda bo‘lgan va bu haqda xaridorlar ham ogohlantirilgan. Shu o‘rinda kompaniya tomonidan ishlab chiqarilgan avtomobillarning xaridi jarayonida yuzaga kelgan har qanday masalada kompaniyaning 78 147-14-14 Ishonch telefoni hamda 78 141-77-77 koll-markaziga qo‘ng‘iroq qilishlari mumkinligini eslatib o‘tamiz», — deyiladi kompaniya xabarida.
Tavsiya etamiz
Qimmatga tushgan liposaksiya: blogerni kimlar operatsiya qildi?
Jamiyat | 19:22 / 04.04.2025
NYT Germaniyadagi «urush ofisi» haqida surishtiruv e’lon qildi
Jahon | 15:18 / 04.04.2025
Minbardagi 25 soat: senator Buker nega bunday qildi?
Jahon | 22:47 / 03.04.2025
O‘zbekistonning 9 ta viloyatida sel xavfi e’lon qilindi
O‘zbekiston | 22:24 / 03.04.2025
So‘nggi yangiliklar
-
Saida Mirziyoyeva Orol madaniyat sammitida ishtirok etdi
O‘zbekiston | 19:59
-
Til masalasi yana kun tartibida – jamoatchilik faollari nima deydi?
O‘zbekiston | 19:29
-
“Har qanday loyihani, albatta, ekologik ekspertizadan o‘tkazamiz” – ekologiya vaziri AES haqida
O‘zbekiston | 19:01
-
Foto: Samarqanddagi xalqaro tadbirlar qanday o‘tdi?
O‘zbekiston | 18:50
Mavzuga oid

15:55 / 17.02.2025
Yoritkich ustunlardagi kameralar: hukumat belgilagan talab nega ishlamayapti?

11:04 / 04.08.2024
Toshkentda Nexia yonib ketdi

08:48 / 01.01.2022
2022 yilda 2ta yangi yengil avtomobil modelini ishlab chiqarish boshlanadi

08:06 / 17.12.2019