O‘zbekiston | 07:13 / 14.12.2022
4576
2 daqiqa o‘qiladi

Xo‘jalik yurituvchi sub’yektlar tomonidan xorijiy ijtimoiy tarmoqlarda reklama berish tizimi o‘zgaradi

Xorijiy ijtimoiy tarmoqlarda reklama berish tizimini takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risidagi hujjat loyihasi e’lon qilindi.

Loyiha bilan Vazirlar Mahkamasining “O‘zbekistonda tashqi savdo operatsiyalari monitoringini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi qarori bilan tasdiqlangan Tashqi savdo operatsiyalari amalga oshirilishi monitoringini olib borish va nazorat qilish tartibi to‘g‘risidagi nizom 16-bandi quyidagi tahrirdagi ikkinchi xatboshi bilan to‘ldirilmoqda:

“Bunda, xo‘jalik yurituvchi sub’yektlar tomonidan tashqi savdo operatsiyalari doirasida xorijiy ijtimoiy tarmoqlarda reklama berish xizmatlari uchun TSOYaEATga ma’lumotlarni kiritmagan holda, chet el valutasidagi korporativ bank kartalaridan kalendar oyida 5000 (besh ming) AQSh dollaridan oshmagan miqdorda to‘lovlarni amalga oshirishlari mumkin”.

Taklif etilayotgan loyihani qabul qilish orqali quyidagi natijalarga erishiladi:

  • elektron tijoratni rivojlantirish yuridik shaxslar tomonidan xorijiy ijtimoiy tarmoqlarda reklama berish xarajatlarini korporativ xalqaro valuta kartalari yordamida to‘lash yo‘nalishida huquqiy va me’yoriy-huquqiy bazani takomillashtirish;
  • ichki va xalqaro bozorlarda tadbirkorlik sub’yektlari samarali raqobati uchun reklama berish imkoniyatlarini kengaytirish;
  • eksport salohiyatini oshirish va elektron tijorat sohasida xalqaro hamkorlikni rivojlantirish;
  • aholi va tadbirkorlik sub’yektlari o‘rtasida elektron tijoratni rivojlantirish va ommalashtirish.

Mavzuga oid