Jamiyat | 19:00 / 23.03.2023
16591
5 daqiqa o‘qiladi
Reklama

"ANORBANK" AJ "TASHKENT DIGITAL MARKETING FORUM 2023" xalqaro marketing forumining bosh hamkori bo‘ldi

"ANORBANK" AJ Hilton Tashkent City mehmonxonasida bo‘lib o‘tgan "TASHKENT DIGITAL MARKETING FORUM 2023" xalqaro marketing forumining bosh hamkori bo‘ldi.

Foto: Anorbank

O‘zbekiston Respublikasi Raqobatni rivojlantirish va iste’molchilar huquqlarini himoya qilish qo‘mitasi hamda O‘zbekiston Marketing assotsiatsiyasi hamkorligida tashkil etilgan forumning bosh hamkori "ANORBANK" AJ bo‘ldi. Forumning asosiy maqsadlari raqamli xizmatlar sohasida raqobatni rivojlantirish, bozorning barcha ishtirokchilariga teng imkoniyatlar yaratish va tadbirkorlarning o‘z biznesini rivojlantirishga yordam beradigan samarali vositalardan xabardorligini oshirishdan iborat.

Raqamli sohani rivojlantirishning muhim yo‘nalishlaridan biri bu bank sektoridir. Raqamli bankingni jadal rivojlantirish Prezidentning tegishli qarori imzolanganidan so‘ng mumkin bo‘ldi va bu O‘zbekistonda raqamli banklarning rivojlanishiga turtki bo‘ldi. ANORBANK O‘zbekistondagi birinchi milliy raqamli bank bo‘ldi.

Ikki yil ichida ANORBANK kompaniyalar va firmalar hamda jismoniy shaxslar orasida juda katta mijozlar bazasini yaratishga muvaffaq bo‘ldi. Ayni paytda jalb qilingan aktivlar hajmi 3,5 trln so‘mni, umumiy kredit portfeli esa 2,1 trln so‘mni tashkil etadi.

Bank mijozlari soni 6500 ta yuridik shaxs bo‘lib, ularning omonatlari 2,8 trln so‘mni tashkil etadi. Individual mijozlarning soni esa 1 million kishiga yetadi. Jami omonatlar hajmining o‘sishi 248 foizni, yakka tartibdagi omonatchilar sonining o‘sishi esa 113 foizni tashkil etdi.

O‘tgan 2022 yilning o‘zida plastik kartochkalar emissiyasi 1 milliondan ortiqni, Play Market'da ANORBANK ilovasini yuklab olishlar soni esa 5 milliondan oshdi. 2022 yilda ANORBANK ilovasida 16 milliondan ortiq tranzaksiya amalga oshirildi.

ANORBANK mamlakatimizda birinchilardan bo‘lib bank mijozi bo‘lish, onlayn karta yoki kredit olish imkonini beruvchi masofaviy identifikatsiyani joriy qildi.

"ANORBANK" AJ boshqaruvi raisi o‘rinbosari – Elyor Najmiddinov ta’kidlaganidek:

"ANOBBANK birinchilardan bo‘lib onlayn xizmatlarni joriy qildi. Buning natijasida bankka tashrif buyurish, ortiqcha ovoragarchiliklar, tasdiqlashni kutish uchun qo‘shimcha vaqt sarflashning hojati qolmadi. Bank har bir iste’molchini o‘rganib chiqib, unga qulay, mijoz nuqtai nazaridan har tomonlama jozibador bo‘lgan xizmatlarni taqdim etadi".

Tashkent Digital Marketing Forum'ning ikkinchi kunida eng muvaffaqiyatli brendlar, agentliklar va blogerlar uchun bir necha o‘nlab nominatsiyalar bo‘yicha mukofotlar topshirildi. ANORBANK "2022 yilda eng tez rivojlanayotgan raqamli bank" ("2022 yilda eng tez rejalashtirish bank") nominatsiyasida munosib g‘olib bo‘ldi. Mukofotni "ANORBANK" AJ boshqaruvi raisi Sherzod Akramov qabul qilib oldi.

Ma’lumot uchun:

"ANORBANK" AJ 2020 yil 22 avgustda bank litsenziyasini olgan birinchi mahalliy tijorat raqamli bank bo‘lib, sentabr oyidayoq to‘liq faoliyat yuritishni va onlayn xizmatlar ko‘rsatishni boshladi.

ANORBANK jismoniy va yuridik shaxslarga bankka bormasdan turib, to‘liq bank xizmatlarini taqdim etadi. Barcha xizmatlarni veb-saytda, mobil ilovada yoki oddiygina kecha-yu kunduz ishlaydigan aloqa markaziga qo‘ng‘iroq qilish orqali olish mumkin. Raqamli banking innovatsion konsepsiyasi bugungi kun talablarining aksidir. Jamiyat mobillashmoqda, har bir kishi raqamli texnologiyalardan foydalanishni va ko‘pgina xizmatlarni dunyoning istalgan nuqtasidan masofadan turib, kecha-yu kunduz olishni ma’qul ko‘radi.

ANORBANK har bir mijozga individual yondashish va ma’lumotlarni qayta ishlash jarayonida xavfsizlikni kafolatlagan holda har qanday so‘rovni imkon qadar tezroq ko‘rib chiqish uchun doim harakat qiladi.

2022 yilda ANORBANK “BSS Uzbekistan omnikak dialog” platformasidan foydalangan holda nutq texnologiyasini joriy etish loyihasini amalga oshirgani uchun Milliy bank mukofotining yuqori mukofoti bilan taqdirlandi.

Reklama huquqi asosida

Mavzuga oid