Jahon | 00:03 / 21.09.2016
8000
1 daqiqa o‘qiladi

Obama yadroviy qurolga ega mamlakatlarni uni sinamaslikka chaqirdi

Foto: © AFP

AQSh prezidenti Barak Obama 20 sentabrda yadroviy qurolga ega mamlakatlarni uni sinamaslikka va kamaytirishga chaqirdi. 

"AQSh kabi yadroviy qurolga ega millatlar uning zaxiralarini kamaytirish yo‘lidan borish va uni hech qachon boshqa sinamaslik bo‘yicha majburiyatlarni tasdiqlash kabi noyob javobgarlikka egalar", deb aytdi Obama BMT Bosh assambleyasining 71-sessiyasidagi nutqida. 

 

Шуҳрат Раҳимов
Tayyorlagan Шуҳрат Раҳимов
Kun.uz yangiliklarini Google News'da kuzating
+ Obuna bo'lish

Mavzuga oid