Light | 17:11 / 07.09.2018
12153
1 daqiqa o‘qiladi

Full Harvest - “Chiroyli bo‘lmagan” sabzavotlar savdosi bilan shug‘ullanuvchi startap

Full Harvest fermerlarga “jozibador” bo‘lmagan meva hamda sabzavotlarini oziq-ovqat va ichimliklar ishlab chiqaruvchilariga sotishda yordam beradi. Ushbu startap 8,5 million dollar jalb etdi, deya yozdi Techcrunch.

Video thumbnail
{Yii::t(}
O'tkazib yuborish 6s

SparkCapital, CultivianSandboxVentures, WireframeVentures va boshqa kompaniyalar loyiha investoriga aylanishdi. Full Harvest bu b2b-(business to business) savdo maydonchasi bo‘lib, fermer va oziq-ovqat ishlab chiqaruvchilarini birlashtiradi.

Platforma “noto‘g‘ri” shakli tufayli do‘konlarga qo‘yilmaydigan va yo‘q qilinadigan sabzavot va mevalarni sotishda yordam beradi.

Kompaniya 2015 yildan beri faoliyat yuritmoqda. U oziq-ovqat va logistika sohasida 10 yilga yaqin faoliyat yuritgan tadbirkor Kristina Mozli (Christine Moseley) tomonidan ishga tushirilgan. Loyihaga kiritilgan avvalgi investitsiyalar 2 million dollarni tashkil etgan.

Mavzuga oid