Qoʻshimcha funksionallar
-
Tungi ko‘rinish
murojaat
08:50 / 12.11.2024
DSQga qanday masalalarda eng ko‘p murojaat kelib tushayotgani aytildi
10:03 / 02.09.2024
“Xalq nazorati” portali orqali qilingan murojaatlar soni 45 mingdan oshdi
17:55 / 28.08.2024
Ko‘p kvartirali uylarning boshqaruvchilari sudga murojaat qilganda davlat bojini to‘lashdan ozod qilinadi
08:34 / 16.05.2024
Soliq qo‘mitasiga eng ko‘p murojaat qaysi hududlardan kelib tushayotgani aytildi
15:07 / 10.04.2024
2024 yilning 3 oyida “Tez yordam”ga 3,1 million chaqiriq bo‘lgan
11:54 / 19.10.2023
Ijtimoiy himoyaga muhtoj aholi murojaatini tezkor ko‘rib chiquvchi “ishonch telefoni” ishga tushiriladi
12:16 / 13.09.2023
Tibbiy murojaatlarning 70 foizi birlamchi bo‘g‘inning o‘zida hal qilinadi
20:12 / 10.02.2023
Kreml Putinning parlamentga murojaati sanasini e’lon qildi
08:17 / 12.10.2022
Fuqarolar murojaati bilan ishlovchi xodimlar malakasi oshiriladi
11:35 / 12.09.2022
Aholi Xalq qabulxonalari orqali rahbarlarga video-aloqa orqali murojaat yo‘llashi mumkin bo‘ladi
10:31 / 12.09.2022
O‘zbekistonda aholi murojaatlari ko‘rib chiqilishida «raqamli nazorat» joriy qilinadi
07:44 / 20.07.2022
Adliya organlari sog‘liqni saqlash va ta’lim tizimi xodimlariga 13,7 mlrd so‘m undirib berdi
08:37 / 21.01.2022
2021 yilda 7 millionga yaqin iste’molchining huquqi buzilgan. Yetkazilgan zarar miqdori - 150 mlrd so‘mdan ziyod
14:50 / 06.01.2022
2021 yilda aholi xalq qabulxonalariga eng ko‘p qanday masalalar bilan murojaat qilgani ma’lum bo‘ldi
08:26 / 31.12.2021
Fuqarolar tomonidan davlat organlariga videoaloqa orqali murojaat qilish platformasi yaratiladi