Qoʻshimcha funksionallar
-
Tungi ko‘rinish
murojaat
16:04 / 01.12.2025
Iste’molchi murojaatlari uchun yangi onlayn platforma ishga tushirildi
08:32 / 02.08.2025
Bojxona sohasida tadbirkorlar murojaatini sudgacha ko‘rib chiqish tartibi joriy etildi
09:11 / 31.07.2025
O‘zbekiston ombudsmaniga yuborilgan murojaatlarning katta qismi Rossiya hududlariga to‘g‘ri keldi
14:12 / 28.04.2025
Qiynoqqa solish holatlari to‘g‘risidagi murojaatlarni tezkor tekshirish mexanizmi joriy etiladi
16:47 / 24.01.2025
Toshkent propiskasi tarixga aylanadi: fuqarolar turgan joyi bo‘yicha ro‘yxatdan o‘tishda onlayn murojaat qilish imkoni yaratilmoqda
08:50 / 12.11.2024
DSQga qanday masalalarda eng ko‘p murojaat kelib tushayotgani aytildi
10:03 / 02.09.2024
“Xalq nazorati” portali orqali qilingan murojaatlar soni 45 mingdan oshdi
17:55 / 28.08.2024
Ko‘p kvartirali uylarning boshqaruvchilari sudga murojaat qilganda davlat bojini to‘lashdan ozod qilinadi
08:34 / 16.05.2024
Soliq qo‘mitasiga eng ko‘p murojaat qaysi hududlardan kelib tushayotgani aytildi
15:07 / 10.04.2024
2024 yilning 3 oyida “Tez yordam”ga 3,1 million chaqiriq bo‘lgan
11:54 / 19.10.2023
Ijtimoiy himoyaga muhtoj aholi murojaatini tezkor ko‘rib chiquvchi “ishonch telefoni” ishga tushiriladi
12:16 / 13.09.2023
Tibbiy murojaatlarning 70 foizi birlamchi bo‘g‘inning o‘zida hal qilinadi
20:12 / 10.02.2023
Kreml Putinning parlamentga murojaati sanasini e’lon qildi
08:17 / 12.10.2022
Fuqarolar murojaati bilan ishlovchi xodimlar malakasi oshiriladi
11:35 / 12.09.2022
Aholi Xalq qabulxonalari orqali rahbarlarga video-aloqa orqali murojaat yo‘llashi mumkin bo‘ladi