Qoʻshimcha funksionallar
-
Tungi ko‘rinish
Jahon brendlari nima uchun o‘z nomlaridan A, B va O harflarini olib tashlashdi
Jahonning eng yirik brendlari va hattoki ba'zi shaharlar donorlik hamda qon yetishmovchiligi muammolariga diqqatni qaratishga bag‘ishlangan xalqaro aksiyaga qo‘shilib, vaqtinchalik o‘z nomlaridan A, B, O harflarini olib tashlashdi. Bu haqida Mashable ma'lum qildi.

#MissingType xeshtegi ostida o‘tayotgan aksiyani Britaniyaning Engine Group PR-agentligi London qon quyish markazi bilan hamkorlikda o‘ylab topdi. U 16-21 avgust kunlari bo‘lib o‘tadi, aksiyaga 21 davlat hamda dunyoning eng yirik donorlik markazlari jalb qilingan.

Kampaniyada ishtirok etish uchun uning mualliflari qatnashchilardan ijtimoiy tarmoqlardagi sahifalarida o‘z nomlaridan vaqtinchalik A, B, O harflarini (qon guruhlarining xalqaro belgilari) olib turishni so‘rashgan.

Kampaniyaning rasmiy shiori: "A, O va V'siz biz hech kimmiz. Bo‘shliqlarni to‘ldirishga yordam bering".
Ushbu harakatga yirik xalqaro korporatsiyalar qo‘shilib, o‘z nomlari va logotiplaridan shu uch harfni olib tashlashdi.

Mavzuga oid
09:40 / 03.12.2025
Qonuniy va xavfsiz klinikani qanday tanlash kerak?
09:37 / 02.12.2025
Statsionar bemorlarni boshqa tibbiyot muassasasiga bepul o‘tkazish tartibi joriy etildi
13:33 / 27.11.2025
Xorazmda tibbiyot birlashmalari 160 ming iste’molchidan asossiz mablag‘ olgani aniqlandi
10:15 / 26.11.2025