Жамият | 10:44 / 13.04.2018
10316
4 дақиқада ўқилади

Ўзбекистонлик журналистлар Одноклассники ижтимоий тармоғи бош идорасига ташриф буюришди

Ўзбекистонлик журналист ва блогерлар Mail.ru Group компаниясига қарашли Одноклассники ижтимоий тармоғининг Москвадаги офисига ташриф буюришди.

Маслов Пиар компанияси томонидан ташкиллаштирилган мазкур медиа-турда Kun.uz ахборот агентлиги вакиллари ҳам иштирок этишди.

Одноклассники ижтимоий тармоғи 2006 йилнинг март ойида веб-дастурчи Альберт Попков томонидан ишга туширилган. Компаниянинг дастлабки ойлардаги аудиторияси сони 1,5 миллионни ташкил этган бўлса, 2017 йил июль ойида фойдаланувчилар сони 4 миллионга етади.

Ҳозирда ОК.Ру тармоғи Mail.ru Group холдинг компаниясига тегишли бўлиб, мазкур компанияни Алишер Усмонов бошқаради.

Саёҳатнинг биринчи кунида ташкилотчилар Москва шаҳрининг диққатга сазовор жойлари билан таништиришди. Журналистлар Кремль, Қизил майдон, шунингдек, янги қуриб битказилган замонавий боғ каби кўнгилочар масканларни томоша қилишга муваффақ бўлишди.

Маълумот ўрнида: ОК.Ру ижтимоий тармоғига Ўзбекистонда бир ойда 1,8 миллион фойдаланувчи ташриф буюради. Кунлик аудитория эса 644 мингни ташкил этади. 2018 йил ҳисоботларига кўра, Ўзбекистон Одноклассникидан энг кўп фойдаланувчи мамлакатлар орасида Беларусь ҳамда Қозоғистондан сўнг учинчи ўринда туради. 

Медиа-тур мавзуси ОК.Ру сайтининг фаолиятига бағишланди. Тадбирда Ўзбекистон делегациясидан ташқари, Беларусдан ташриф буюрган журналистлар ҳам қатнашишди.

ОК.Ру сайти Mail.ru Group компаниясининг идорасида жойлашган бўлиб, меҳмонлар бинони экскурсия қилишди. Замонавий жиҳозлар, бетакрор дизайн, қулай шарт-шароитлар – ҳар қандай инсонни ҳайратга сола олади.

Mail.ru Group компанияси Ленинград проспектида қад ростлаган янги 27 қаватли бинога 2017 йилнинг август ойида кўчиб ўтди.  Бинонинг пастки қаватида 30 минг кв. метр майдонни эгалловчи машиналар парковкаси мавжуд.

Янги бош идоранинг лойиҳаси махсус танлов натижасида ишлаб чиқилган. Беллашувда 19та компаниялар иштирок этган бўлиб, улар орасида UNK Project энг муносиби деб топилган. Лойиҳанинг бош архитектори Николай Миловидовнинг қайд этишича, асосий урғу ишчилар учун максималь даражадаги эркин ва жонли маконни таъминлашга қаратилган.

Идора оупенспейс тамойили остида қурилган бўлиб, ходимларга Москванинг гўзал тароватини томоша қилишга имкон беради. Бундан ташқари, бинода ишлаш ва дам олиш учун кўплаб қўшимча майдонлар мавжуд: кўп функциональ мобиль заллар, фитнес-марказ, лаунж-ҳудуд, кинотеатр ва бошқалар. Биринчи қаватдаги одатий залда стритбол ўйнаш, самолёт учириш ва Segway’да учиш имкони бор.

Идора бўйлаб уюштирилган ажойиб экскурсиядан сўнг, ОК.ру вакиллари Семен Боярский (ОК стратегик маҳсулотларини ривожлантириш бўйича раҳбари), Алексей Кашеваров (ОК бизнесни ривожлантириш бўлими раҳбари) ва Сергей Томилов (ОК матбуот хизмати раҳбари) билан брифинг ташкил этилди. Учрашув давомида  ОК.ру сайтини янада такомиллаштириш, фойдаланувчилар қизиқишини орттириш устида олиб борилаётган ишлар ва келгусидаги мақсад-вазифалар тўғрисида алоҳида тўхталиб ўтилди. Компания раҳбарияти ижтимоий тармоқда кутилаётган ажойиб янгиликлар ҳақида ўртоқлашишди.

ОК.ру сайтининг вакиллари Ўзбекистон медиа-бозорига катта қизиқиш билдиришди ва ҳамкорлик масалалари бўйича таклифлар беришди. Шундан сўнг, журналистлар ўзлари қизиқтирган саволларга жавоблар олишди.

Мазкур медиа-сафар жуда ҳам аъло кайфиятда ўз якунига етди. Ўзаро ҳамкорлик бўйича келишиб олинди.

Мавзуга оид