O‘zbekiston | 15:00 / 30.09.2025
1928
6 daqiqa o‘qiladi
Reklama

Ipak Yuli Bank’dan “Think Big” platformasi bilan innovatsion rebrending

O‘zbekistondagi yetakchi xususiy banklardan biri - Ipak Yuli Bank o‘z tarixida birinchi marta keng ko‘lamli rebrendingni amalga oshirdi. Bu yangilanish bankning 35 yillik merosini saqlagan holda, uni global miqyosda yangi strategik rivojlanish bosqichiga olib chiqishni ko‘zlaydi.

Yangi brendning markazida “Think Big / Katta maqsadlar sari” platformasi turibdi. U nafaqat marketing shiori, balki bankning yangi falsafasi — mijozlarning ambitsiyalari va ularning orzulariga yetishishida hamroh bo‘lish tamoyilini ifoda etadi.

“Biz uchun rebrending — bu shunchaki logotip yoki korporativ uslubni yangilash emas. Biz uchun bu — yangi maqsadlar, yangi intilishlar. Bu — zamon bilan hamnafas ekanimizning, yanada katta, yanada dadil va yuqori marralarga intilayotganimizning manifesti.

Yangi uslubiy o‘zgarishlarimiz bizga mijozlarimizga yanada yaqinroq bo‘lish imkonini beradi. Chunki biz bilamiz: bugungi kundagi real vaziyatlarda, mijozlarimiz — ishbilarmonlar bo‘ladimi yoki jismoniy shaxslar — ularga yaqinda turgan, qo‘rqmay va ikkilanmay murojaat qilish mumkin bo‘lgan bank kerak. Shunchaki bank emas — haqiqiy hamkor. Biz uchun bu rebrending — ana shu manifestning o‘zi. Katta maqsadlar yo‘lida! Shunday odamlar uchunki, ular ambitsiyaga ega, xoh u biznesda bo‘lsin, xoh shaxsiy haëtda — ular ishonch bilan bilishsinki, biz ularning yonidamiz. Barcha tashabbuslarida ularni qo‘llab-quvvatlaymiz, hamisha ochiq, halol va shaffof bo‘lamiz. Hech qanday qo‘rquvsiz. Moliya sektori ko‘pincha odamlarga noqulaylik tug‘diradigan, tushunish qiyin bo‘lgan sohalardan biri ekanini yaxshi tushunamiz. Biz esa aksincha — mijozlarga yaqinlashishni, soddalashishni xohlaymiz.

E’tiborimizni mahsulotlarga emas, mijozlarga qaratishni tanladik. Shundagina har bir mijoz haëtiga, uning odatlari va ehtiyojlariga mos keladigan yechimlarni taklif qilish mumkin bo‘ladi. Mijoz bizdan nimani kutsa — aynan shuni olsin”, deydi bankning marketing bo‘limi rahbari Nana Mardoyan.

Ipak Yuli Bank faoliyatini 1990 yilda O‘zbekiston mustaqillik ostonasida birinchi xususiy bank sifatida boshlagan. U mamlakatda kichik biznesni moliyalashtirishda yetakchilardan hisoblanadi. Keyingi yillarda:

·        1997 yilda birinchi xalqaro kredit liniyasi,

·        2000-yillarda — mikrokreditlash, plastik kartalar va pul o‘tkazmalari,

·        2010-yillarda — raqamli banking va xalqaro investorlar (ADB, DEG, Triodos) bilan hamkorlik yo‘lga qo‘yildi.

Bugungi kunda bankning 2,5 milliondan ortiq mijozlari, 5 milliondan ziyod kartalari, 900+ bankomat va 20 000 dan ortiq terminallari bor.

“Ipak Yuli Bank” rebrendingi ramziy yangilanish emas, balki amaliyotda ham o‘z ifodasini topmoqda. Think Big platformasi doirasida bank so‘nggi ikki yil ichida:

·        O‘zbekistonda ilk bor – Woman Card,

·        VISA Start Sum,

·        "Imkoniyatlar kartasi" kredit kartasi,

·        Dunyoda birinchi — Visa PUBG MOBILE kartasi,

·        Visa Business korporativ kartalari kabi yangi mahsulotlarni taqdim etdi.

Bank boshqaruv raisi o‘rinbosari Forrux Ishakovga ko‘ra, mijozlar manfaati birinchi o‘rinda turadi:

Bugun bankimiz tomonidan jismoniy va yuridik shaxslarga keng ko‘lamdagi bank xizmatlarini taqdim etib kelyapmiz. Asosiy vazifamiz mijozlarga moliyaviy instrumentlardan to‘laqonli foydalanishda o‘z yordamimizni ko‘rsatish, “Mijoz bank uchun emas, balki bank mijoz uchun” degan tamoyilda ish olib borish va mijozlar ishonchini qozonish”.

Rebrending nafaqat tashqi ko‘rinishdagi o‘zgarish, balki Ipak Yuli Bank’ning milliy yetakchidan — mintaqaviy moliyaviy institutga aylanish maqsadining boshlanishidir. Bank hozirda:

·        ESG va barqaror rivojlanish loyihalariga faol kirishmoqda,

·        We-Finance kodeksini imzolagan,

·        ISO 9001 va ISO 14001 xalqaro standartlariga ega,

·        Fitch (B) va Moody’s (B1) reytinglarini olgan,

·        ADB’ning TSCFP dasturi doirasida Confirming Bank maqomini olgan.

Ipak Yuli Bank rebrendingi O‘zbekiston moliya sektoridagi muhim voqelikdir. U nafaqat bankning yangi strategik yo‘nalishi, balki mamlakat moliyaviy ekotizimining zamonaviylashuvi va ommalashuvi belgisi sifatida ham baholanishi mumkin.

Tayyorlagan:  Kun.uz Admin

Mavzuga oid