Qoʻshimcha funksionallar
-
Tungi ko‘rinish
Centrum Air samolyotidagi nosozlik tufayli yo‘lovchilar bir sutka Qozon aeroportida qolib ketdi
Aviakompaniya samolyotidagi texnik nosozlik tufayli Qozon-Toshkent reysining 200 dan ortiq yo‘lovchilari 27 soat aeroportda qolib ketdi. Yakshanba ertalab 9:30 ga belgilangan reys - dushanba tushdan keyin uchgan. Kompaniya rasmiylari, Rossiyaga joriy etilgan sanksiyalar sabab, samolyotning ishdan chiqqan g‘ildiragi o‘rniga yangisini olib kirish va almashtirish ko‘p vaqt olganini aytmoqda.
Foto: Kazan Aeroport
Centrum Air aviakompaniyasining samolyotida yuzaga kelgan texnik nosozlik tufayli 21 dekabr kuni mahalliy vaqt bilan 09:30 da Rossiyaning Qozon shahridan Toshkentga uchishi kerak bo‘lgan reys bir necha marotaba kechiktirilgan.
Xususan, yakshanba kunining o‘zida reys vaqtlari kamida 4 marotaba o‘zgargan: dastlab 10:30 ga, keyin 12:00 va 15:00 ga. Oxir-oqibat 21 dekabr kungi reys 22 dekabrga qoldirilgan.

«Kun davomida yo‘lovchilarga aniq ma’lumot berishmadi. Dastlab bir necha marotaba qoldirildi, degan e’lonlar bo‘ldi. Keyin «yuklaringizni olib ketishingiz mumkin, 30 kun ichida bilet puli qaytariladi» degan gaplar aytildi». Kechga borib samolyot uchishi haqida yana umidlar paydo bo‘la boshladi», deydi Kun.uz'ga murojaat qilgan yo‘lovchilardan biri. Uning aytishicha, bu orada militsiya xodimlari ham kelib, ularni aeroportdan chiqarib yubormoqchi bo‘lgan.

Centrum Air’ning Qozon aeroportidagi vakili yo‘lovchilarga – samolyot g‘ildiragida texnik nosozlik yuzaga kelganini aytgan. Uni almashtirish kechga qadar vaqt olgan. Shundan so‘ng ekipaj a’zolari dam olishi kerakligi aytilgan va reys ertalabga qoldirilgan.
Lekin, 22 dekabr kuni ertalab, 07:30 dagi reys ham o‘z vaqtida uchmagan. Yo‘lovchilar mahalliy vaqt bilan 09:20 da samolyotga chiqarilgan va 3 soatdan ko‘proq vaqt davomida yana samolyot bortida o‘tirgan. Kompaniya vakillari buni Rossiya tomoni uchishga ruxsat bermayotgani bilan izohlagan.
Qozon-Toshkent reysining 214 nafar yo‘lovchilari 21 dekabr mahalliy vaqt bilan 09:00 dan 22 dekabr 12:30 ga qadar jami 27 soat aeroport hududida qolib ketgan. Kun.uz'ga ma’lum bo‘lishicha, samolyot 22 dekabr kuni mahalliy vaqt bilan 12:30 dan so‘ng uchib ketgan.
Yo‘lovchilarga 21 dekabr kuni kechki vaqtda mehmonxonaga borish taklif qilingan. Lekin ko‘pchilik yo‘lovchilar bunga rozi bo‘lmagan va kutish zalida qolgan.
«Kompaniya vakili bizni oldimizga kelib, ana uchadi, mana uchadi, deb kunni kech qildi. Shundan keyin ko‘pchilik uning gaplariga ishonmay qo‘ydi va mehmonxonaga ketmadi. Bundan tashqari, yo‘lovchilarning aksariyati mehnat muhojiri bo‘lgani uchun chegaradan yana kirib chiqsam, muammo bo‘larmikan, deb xavotirlandik», deydi Kun.uz bilan bog‘langan boshqa bir yo‘lovchi.
Centrum Air telegram kanalida dastlab, 21 dekabr kuni «texnik sabablar tufayli reys jadvali 15:00 ga qoldirilgani»ni yozdi.
Keyinroq, Qozon aeroportidagi vaziyat bo‘yicha rasmiy ma’lumot berib, yo‘lovchilarni «qo‘llab-quvvatlash ishlari» davom etayotganini bildirdi.
«Yo‘lovchilarga allaqachon suv va issiq ovqat taqdim etildi. Aviakompaniya oldindan 214 nafar yo‘lovchini mehmonxonalarga joylashtirish uchun ariza yuborgan. Hozirda ro‘yxatdan chiqish jarayonidan o‘tgan yo‘lovchilarga bagajlari topshirilmoqda. Mehmonxonaga joylashishni istagan yo‘lovchilar ro‘yxati shakllantirilgan va yaqin vaqt ichida barcha xohlovchilar «Tri A» hamda «Amaks» mehmonxonalariga joylashtiriladi», deyildi kompaniyaning 21 dekabr soat 22:49 dagi bayonotida.
Kompaniya – kompensatsiya choralari sifatida ushbu reys yo‘lovchilariga – keyingi reyslarga «25% chegirma beruvchi promokod», «bepul o‘rindiq tanlash» va «bepul qo‘shimcha bagaj» taklif qilgan.
Aviakompaniyaning Kun.uz muxbiri suhbatlashgan mas’ul xodimi vaziyatga qo‘shimcha izoh berar ekan, samolyotning ishdan chiqqan g‘ildiragi o‘rniga yangisini olib borish va uni almashtirish Rossiyaga nisbatan joriy etilgan sanksiyalar sabab qiyin kechgan va bu jarayon ko‘p vaqt olganini aytadi.
Centrum Air bilan bog‘liq muammoli keyslar faqat shuning o‘zi emas. Masalan, sentabr oyida Centrum Air kompaniyasi bir o‘ringa 2 ta chipta sotishi natijasida O‘zbekistonning ikki fuqarosi Istanbul aeroportida qolib ketgan. Vaziyatga raqobat qo‘mitasi aralashib, fuqarolarning huquqlari tiklanishiga yordam bergan.
Bundan tashqari, ijtimoiy tarmoqlarda ham bu kompaniya reyslari kechikishi, o‘z vaqtida amalga oshirilmagani ortidan rejalari o‘zgargan murojaatlar bor.
Mavzuga oid
17:43 / 19.12.2025
Centrum Air bir o‘ringa 2 ta chipta sotishi natijasida ikki fuqaro Istanbul aeroportida qolib ketdi
09:29 / 06.11.2025
AQShda UPS samolyoti halokati qurbonlari soni 12 nafarga yetdi
17:50 / 05.11.2025
Centrum Air Samarqand-Dushanbe reyslarini bekor qildi
19:03 / 29.10.2025