Qoʻshimcha funksionallar
-
Tungi ko‘rinish
Pepsi yana oldinda – O‘zbekistonda 59,28 foiz ovozga sazovor bo‘ldi. Pepsi Taste Challenge 2025
Ta’m aldamaydi. O‘zbekistondagi Pepsi Taste Challenge 2025 natijalari shuni ko‘rsatdiki: ishtirokchilarning aksariyati - 59,28 foizi sirli degustatsiya etilgan ikkita ichimlik orasidan Pepsi ta’mini afzal ko‘rdi. Raqobatchi 40,72 foiz ovoz oldi.
Foto: Pepsi
Bu yil mashhur jahon loyihasi O‘zbekistonda oltinchi marta o‘tkazilib, mamlakatning 10 ta markaziy shahrini qamrab oldi va 19 mingga yaqin respondentni jamladi. Tadbirning tashkiliy qismi o‘zgarishsiz qoldi - halol, ochiq va qiziqarli: ikkita bir xil shaffof stakan, yorliqsiz ichimliklar va g‘olibni faqat ta’m aniqlaydi.

Tadbir kanday tashkil etildi?
2025 yil iyul oyida promoterlar ishtirokchilarni respublikaning eng gavjum joylarida kutib olishdi: Toshkentda - Magic City va Dream Park bog‘larida, Samarqandda - markaziy bog‘da, Buxoroda - shaharning eng yirik savdo markazlaridan birida, Namanganda - Bobur nomidagi bog‘da, Farg‘onada - markaziy bog‘da va hokazo. Har bir ishtirokchiga bir stakan Pepsi va boshqa gazli ichimlikdan tatib ko‘rish taklif etildi. Tanlov so‘rovnomada qayd etildi va natijalar darhol umumiy statistikani to‘ldirdi.

Nima uchun bu muhim?
Pepsi Taste Challenge bu - shunchaki marketing aksiyasi emas, balki odatiy qarashlarni o‘zgartiradigan to‘laqonli ta’m tajribasi. Aksiya o‘tkazilgan yillar davomida butun dunyo bo‘ylab, shu jumladan, O‘zbekistonda ham minglab ishtirokchilar o‘z tanlovlaridan bir necha bor hayratga tushishdi. Tajriba shuni yaqqol ko‘rsatadiki, ta’m afzalliklari nafaqat ichimlikning sezgi a’zolari bilan aniqlanadigan xususiyatlari, balki iste’molchi o‘rganib qolgan brend kuchi bilan ham shakllanadi.

Aynan shuning uchun “ko‘zi bog‘langan” format qimmatlidir - xolislikka chorlaydi va faqat o‘z his-tuyg‘ularingizga tayanib, mahsulotni qayta tatib ko‘rish imkoniyatini beradi. Bu yoz natijalari shuni tasdiqlaydiki, halol degustatsiya odatlarni o‘zgartirishga qodir, har bir ishtirokchining tanlovi esa brendlarni idrok etishning yangi manzarasini shakllantiruvchi katta statistikaning bir qismiga aylanadi.

O‘zbekistondagi Pepsi Taste Challenge 2025 natijalari:
• Jami respondentlar: ~19 000
• Pepsi tanlaganlar: 11 092 (59,28 foiz) Samarqandda 61,38 foiz, Buxoro kabi ayrim hududlarda esa 62,72 foiz ishtirokchi Pepsi tanlagan.
• Raqobatchini tanlaganlar: 40,72 foiz


Pepsi Taste Challenge brend yetakchiligini yana bir bor tasdiqladi va halol tajriba hamda ochiq raqobat auditoriya ishonchi va mehrini qozonishning eng yaxshi usuli ekanini ko‘rsatdi.
Tadqiqotning xolisligi va to‘g‘riligini "Ijtimoiy fikr" jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi vakillari nazorat qilib bordilar. Promo-kampaniya yakunlangandan so‘ng, natijalar ushbu tashkilotning tahliliy hisoboti orqali tasdiqlanadi.
Reklama huquqi asosida
Mavzuga oid
19:00 / 24.09.2025
Toshkentda Pepsi Music Fest 2025 muvaffaqiyatli yakunlandi
19:00 / 12.09.2025
Akon, Big Baby Tape, Irina Kayratovna va o‘n minglab tomoshabinlar - Pepsi Music Fest - yanada balandroq, yanada yorqinroq!
19:00 / 04.09.2025
PEPSIMANIYA davom etmoqda!
19:00 / 05.05.2025